الجمعة، 17 مايو 2013

كلمات اغنية " اعتبرني مت " تامر شكري

كلمات اغنية " اعتبرني مت " تامر شكري
كلمات اغنية " اعتبرني مت " تامر شكري
كلمات اغنية " اعتبرني مت " تامر شكري

, استماع , تحميل , مزيكا توداي , طرب , توب , كلمات اغاني عربية 
 , سمعنا , اغاني , عربية , كلمات اغنية اعتبرني مت , لتامر شكري

 
كلمات الاغنية

مضايقش نفسك لو زعلان علشان
سيبنى وعيش لنفسك وروح لحد تانى
اعتبرنى كنت صفحة فى كتاب قديم ليك واترمى
اعتبرنى كنت قمرك واختفيت فوق فى السما
بلاش تدور عليا اعتبرنى غريب وتهت
سيبنى متفكرش فيا ولا اقولك اعتبرنى مت
....................
اعتبرنى كنت ماضى ولا حتى وقت فاضى
بس متجيش يوم قصادى وعايز ترجعلى تانى
روح ياسيدى عيش حياتك حب واحرق ذكرياتك
قال خلاص قلبك عليا انا يجرالى ايه
اعتبرنى كنت لعبة ولما مليت سيبتها
اعتبرنى كنت دمعة وفثوانى مسحتها
اعتبرنى كنت صفحة فى كتاب قديم ليك واترمى
اعتبرنى كنت قمرك واختفيت فوق فى السما


0 التعليقات:

إرسال تعليق

شارك

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites